Zarówno w piątek (29.06) i sobotę (30.06) bramy terenu imprezy zostaną otwarte o godzinie 17:00. W czwartek (28.06) i niedzielę (01.07) wstęp do NOSPR od godz. 19:00.
W dniach 29.06 i 30.06 (piątek i sobota) czynne będzie TYLKO jedno wejście na teren Festiwalu, które zostanie zlokalizowane od strony Muzeum Śląskiego (wstęp ul. Tadeusza Dobrowolskiego). Wejście do NOSPR (czwartek, niedziela) od strony pl. Wojciecha Kilara.
Tak. W sobotę i niedzielę w nocy uruchomione zostanie dodatkowe wyjście z terenu Festiwalu, które będzie zlokalizowane na ul. Olimpijskiej pomiędzy budynkami MCK i NOSPR:
Piątek/sobota (29.06 / 30.06): od godz.: 03:00
Sobota/niedziela (30.06 / 01.07): od godz.: 04:00
UWAGA! Ponowne wejście na teren imprezy będzie możliwe TYLKO od ul. Tadeusza Dobrowolskiego.
Osoby poniżej 15-go roku życia mogą przebywać na terenie Festiwalu TYLKO pod opieką osoby dorosłej, która przed pierwszym wejściem na teren imprezy dodatkowo podpisze stosowne oświadczenie (w punkcie informacyjnym) o odpowiedzialności za osobę małoletnią.
Osoby w wieku 15-18-stu lat mogą przebywać na terenie Festiwalu bez nadzoru osoby dorosłej, ale przed pierwszym wejściem na teren Imprezy muszą dostarczyć do punktu informacyjnego podpisane przez rodzica lub opiekuna prawnego oświadczenie wyrażające zgodę na ich udział w wydarzeniu.
Tak. Depozyt zostanie zlokalizowany w pobliżu kas przed wejściem głównym na teren Festiwalu (ul. Tadeusza Dobrowolskiego) i będzie czynny w piątek (29.06) i sobotę (30.06) od godz.: 17:00 do zakończenia koncertów w danym dniu. Koszt pozostawienia rzeczy w depozycie: 20 zł / przedmiot.
Tak. Punkt rzeczy znalezionych zostanie zlokalizowany w pobliżu kas przed wejściem głównym na teren Festiwalu (ul. Tadeusza Dobrowolskiego) i będzie czynny w piątek (29.06) oraz sobotę (30.06) od godz.: 17:00 do zakończenia koncertów w danym dniu. Po zakończeniu Festiwalu odbiór rzeczy pod adresem: More Music Agency, ul. Wojewódzka 26a/5, 40-026 Katowice.
Tak.
Z uwagi na bezpieczeństwo innych uczestników Festiwalu, Organizator nie wyraża na to zgody.
Wejście na teren imprezy z psem (lub jakimkolwiek innym zwierzęciem) jest zabronione.
Niestety nie.
Niedozwolone jest wnoszenie sprzętu foto mogącego mieć profesjonalne zastosowanie, np. lustrzanek małoobrazkowych, lustrzanek cyfrowych, aparatów średnio i wielkoformatowych itd.! Zabrania się również wnoszenia kamer video oraz profesjonalnych rejestratorów dźwięku. Tylko akredytowani dziennikarze są uprawnieni do wnoszenia na teren imprezy profesjonalnego sprzętu rejestrującego obraz i dźwięk.
Tak.
Osoby, których stan zdrowia wymaga podania specjalistycznych leków, mogą posiadać niezbędne im lekarstwa, przybory medyczne do podania lekarstwa, jedzenie i napoje, wymagane jest jednak okazanie zaświadczenia lekarskiego o konieczności posiadania ich przy sobie.
Tak. Dowód tożsamości jest wymagany i Służby Porządkowe mogą poprosić o jego okazanie.
Tak, jeśli posiadasz na ręce ważną, nieuszkodzoną i zapiętą opaskę. Wejście na teren Festiwalu tylko przez główne wejście od strony ul. Tadeusza Dobrowolskiego.
Tak. Organizator posiada ubezpieczenie OC.
W dniach trwania Festiwalu (28.06 – 01.07) sprzedaż on-line biletów na dany dzień wydarzenia, będzie prowadzona przez cały czas na stronach going.pl oraz ticketmaster.pl
Tak, w każdym dniu Festiwalu czynne będą punkty sprzedaży stacjonarnej.
28.06, kasy stacjonarne NOSPR, godz.: 16:00 – 21:00 (wymiana opasek i sprzedaż karnetów)
29.06 – 30.06, wejście główne od ul. Tadeusza Dobrowolskiego, godz.: 16:00 – 04:00
01.07, kasy stacjonarne NOSPR, godz.: 17:00 – 20:00
Nie, ale by uniknąć ewentualnych problemów z odczytem biletu zachęcamy do posiadania również wydrukowanej kopi.
Zakupione bilety / karnety nie podlegają wymianie ani zwrotowi.
Niestety nie ma takiej możliwości.
Niestety nie.
Nie będzie możliwości uzyskania duplikatów.
Tak. W tym celu udaj się niezwłocznie do Punktu Informacyjnego przy bramie wejściowej na teren imprezy, w którym opaska zostanie wymieniona na nową i zapięta na ręce. Wymianie podlegają tylko opaski uszkodzone na terenie imprezy.
W przypadku, w którym zamówiony i opłacony bilet / karnet nie dotrze do Ciebie najpóźniej na 2 dni przed rozpoczęciem Festiwalu, skontaktuj się z biurem Ticketmaster od poniedziałku do piątku w godz.: 09:00 – 17:00.
Ticketmaster
ul. Osikowa 45
40-181 Katowice
e-mail: biuro@ticketpro.pl
tel. : 32 352 00 04
W przypadku uszkodzenia, zniszczenia, utraty lub kradzieży biletów skontaktuj się z Ticketmaster w celu ustalenia postępowania reklamacyjnego.
Ticketmaster
ul. Osikowa 45
40-181 Katowice
e-mail: biuro@ticketpro.pl
tel. : 32 352 00 04
Jedynymi akceptowalnymi formami płatności na terenie Festiwalu będą specjalne kupony oraz karty płatnicze.
Na terenie Festiwalu nie będzie bankomatu.
Na terenie festiwalu będą akceptowane karty: Diners Club, Discover, Maestro, Master Card, VISA.
Woda będzie dostępna na barach z wysokoprocentowym alkoholem oraz w specjalnych punktach na terenie Festiwalu oznakowanych napisem „WODA”
Zabronione jest wnoszenie własnego jedzenia oraz napojów na teren Festiwalu.
Nie. Wnoszenie własnego alkoholu jest zabronione.
Tak. Alkohol wysokoprocentowy będzie dostępny w sprzedaży.
Organizator nie planuje sprzedaży papierosów, ale w ograniczonej ilości będą dostępne w restauracji Cadenza (NOSPR).
Tak.
Zniżka nie przysługuje osobom niepełnosprawnym.
Tak.
Tak, ale tylko w przypadku okazania przez osobę niepełnosprawną certyfikatu potwierdzającego status psa asystującego i zaświadczenia o wykonaniu wymaganych szczepień weterynaryjnych.
Tak. Na terenie wydarzenia będą wyznaczone toalety przeznaczone dla osób niepełnosprawnych.
Tak.
Tak, ale osoby niepełnoletnie mogą przebywać na terenie Festiwalu tylko pod opieką osoby dorosłej, która w punkcie informacyjnym przy wejściu na teren Festiwalu podpisze deklarację o odpowiedzialności za osobę niepełnoletnią wg wzoru opracowanego przez Organizatora!
Dzieci do lat 10 mają bezpłatny wstęp na teren Festiwalu.
Oczywiście! Na Festiwal zapraszamy również rodziców z dziećmi.
Strefa dla Dzieci będzie czynna w piątek i sobotę (29-30.06) w godzinach 17:00 – 22:00.
No co ty?!
Nie trzeba.
Tak. Minimalny wiek dziecka to 4 lata, a maksymalny to 12 lat.
Nauczyciele wychowania przedszkolnego.
Każde dziecko przy wejściu dostaje na rękę opaskę z numerem telefonu do rodzica/opiekuna. Zadzwoń do rodzica lub/i zaprowadź dziecko do punktu info/bilety.
Ze względu na bezpieczeństwo pozostałych uczestników wstęp na teren imprezy z rowerem nie będzie możliwy.
Stojaki na rowery będą zlokalizowane przed wejściem głównym na teren Festiwalu, ale nie będą strzeżone. Dodatkowo w pobliżu głównego wejścia zostanie tymczasowo zlokalizowana stacja miejskiego roweru „City by bike.”
Nie, Organizator nie zapewnia parkingu dla uczestników. Nasze wydarzenie odbywa się w centrum miasta i nie mam możliwości zorganizowania parkingu dla tak wielu pojazdów. Polecamy transport publiczny.
Dojazd w pobliże terenu Festiwalu umożliwią wszystkie autobusy zatrzymujące się przy Rondzie i/lub przy al. Roździeńskiego. Zorganizowana zostanie również darmowa komunikacja festiwalowa, czyli oznaczone autobusy przejeżdżające z dworca PKP przez centrum, Pole Namiotowe w pobliże terenu Festiwalu czyli do al. Roździeńskiego
Tak. Liczba miejsc jest ograniczona i jest przeznaczona TYLKO dla klientów pola. Parking będzie bezpłatny.
Niestety nie.
Szerokość geograficzna: 50.263507 | Długość geograficzna: 19.03489
Sala Kameralna NOSPR z uwagi na swój wyjątkowy charakter ma ograniczoną liczbę miejsc siedzących. Z uwagi na bezpieczeństwo uczestników wstęp do sali będzie limitowany. By zagwarantować sobie miejsce warto przybyć na koncert z odpowiednim wyprzedzeniem.
Pierwszeństwo wejścia do Sali Kameralnej będą mieli posiadacze karnetu 4-dniowego, dla których wejście zostanie otwarte na 20 min przed planowaną godziną rozpoczęcia koncertu. Na 10 minut przed koncertem wstęp zostanie otwarty dla wszystkich. Ilość miejsc będzie ograniczona i w obu przypadkach zadecyduje zasada „kto pierwszy, ten lepszy”. Karnet / bilet 1-dniowy nie gwarantuje wejścia do Sali Kameralnej!
Nie. Podczas koncertu w Sali Kameralnej uczestniczyć będzie mogło pierwsze 400 osób.
Niestety nie.
28.06 (czwartek): od 12:00
02.07 (poniedziałek): do 12:00
Podczas przedsprzedaży miejsce na polu namiotowym można nabyć tylko razem z karnetem na Festiwal. Osoby, które kupiły już karnet i chcą teraz dodatkowo skorzystać z pola namiotowego, będą mogły wykupić miejsce w kasie stacjonarnej pola. Cena: 60 zł.
Tak.
Organizatorzy zapewniają bezpłatny dojazd autobusami z pola namiotowego na Festiwal w obie strony.
Tak, na polu namiotowym znajduje się węzeł sanitarny z ciepłymi prysznicami.
Tak.
Nad bezpieczeństwem pola będzie czuwać profesjonalna ochrona przez 24 h na dobę.
Wstęp jest dozwolony tylko dla osób, które wykupiły pole namiotowe i będą posiadały stosowną opaskę. Osoby postronne (np. goście) nie będą wpuszczane.
Tak. Parking jest bezpłatny dla mieszkańców pola namiotowego.
Niestety nie. Będzie tylko miejsce do rozbicia namiotów.
Nie.
Niestety nie.
Nie.
Wypożyczalnia sprzętu rekreacyjnego nie jest przewidziana.
Nie.
Nie.
Reklamację należy wysłać listem poleconym nie później niż 14 dni od daty zakończenia Imprezy na adres:
More Music Agency
ul. Wojewódzka 26a/3
40-026 Katowice
Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 21 dni od daty doręczenia listu poleconego.